پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي

ایرانگردی

فصل دوم «روزهای بیقراری» در راه تلویزیون

 تصویربرداری فصل دوم مجموعه تلویزیونی «روزهای بیقراری» به کارگردانی کاظم معصومی و تهیه کنندگی امیرحسین شریفی این روزها ادامه دارد.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از خبرگزاری صبا، تصویربرداری فصل دوم مجموعه تلویزیونی «روزهای بیقراری» که از ماه ها پیش در شهرهای مختلفی از جمله مشهد کار خود را آغاز کرده بود ، این روزها در تبریز روزهای پایانی ضبط خود را سپری میکند.

امیر حسین شریفی تهیه کننده سریال«روزهای بی قراری » در خصوص آخرین وضعیت این سریال گفت :  در حال حاضر سریال آخرین روزهای تصویربرداری فاز دوم خود را سپری میکند و با نزدیک شدن به انتها ، فخرالدین صدیق شریف و مهتاج نجومی به پروژه اضافه شده اند . همچنین غلامرضا آزادی هم به عنوان مدیر فیلمبرداری برای فاز جدید ، به گروه اضافه شده است .

گفتنی است «روزهای بیقراری» یک ملودرام خانوادگی پرتعلیق است و به کارگردانی کاظم معصومی و تهیه کنندگی امیرحسین شریفی تولید می شود.

سارا صوفیانی بازیگر اصلی سریال است و مجید واشقانی، فخر الدین صدیق شریف، صفا آقاجانی، مهتاج نجومی ، سعید نیک‌پور، کاظم هژیرآزاد، با حضور افسانه بایگان و حمیدرضا آذرنگ از بازیگران اصلی فصل دوم «روزهای بیقراری» هستند.

«روزهای بیقراری۲» به سفارش معاونت سیمای استان‌ها و مرکز صداوسیمای آذربایجان شرقی( تبریز) تولید می‌شود.

در خلاصه داستان «روزهای بیقراری۲» آمده است: سارا از همسر سابقش جدا شده و در پی هويت خود ناچار به سفری طولانی می شود. يك فرش نفيس دوره مشروطه تنها سندی است كه او را به مقصود برساند.

ه خ / س م

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید